FANDOM

Każdy dzień zaczyna się tak samo. Wstaje rano ze stalowego i twardego jak cholera łóżka od wielu lat i marzę, aby chociaż jedną noc spędzić na dworze w namiocie, albo na hamaku. Ale nie mogę. Czemu? Bo jestem mutantem - człowiekiem z nadludzkimi zdolnościam takimi jak, np. rzucanie kamieniami nie podnosząc ich rękoma czy też lewitacja. Z nikim się nie przyjaźnię. Nie odzywałem się do nikogo, chyba, że do pracowników ośrodka Havencroft w którym mieszkam. Ale czemu ja siedzę w laboratorium? Potrafię manipulować i skupiać w sobie elektryczność. Poza tym jestem wyszkolony w sztukach walki. Słyszałem jak Walters, dyrektor Havencroft chciał oddać mnie pod opiekę Bractwu Złych Mutantów, jednak Magneto odmówił twierdząc, że jestem jeszcze za słaby. Od zawsze byłem wielkim fanem X-Menów. Kiedy miałem możliwość oglądałem ich wyczyny w telewizji. 

Leżę na łóżku patrząc się w nieco brudny sufit. Po jakichś pięciu minutach do mojego pokoju wchodzi jedna z pracownic dr. Susann Shay. Kazała zejść do laboratorium. Kolejne badania...

- Widzę i słyszę, że jesteś na nogach od rana, Blaze.

- Dokładnie to nie spałem już od trzeciej trzydzieści.

- Skąd wiesz? Przecież nie masz w pokoju zegarka.

- Instynkt mi podpowiedział. Długo to jeszcze...au... potrwa?

- Zaraz skończę! 

- Dobrze, dobrze. 

Po badaniach miałem reszte dnia wolnego. Nasz ośrodek jest zamknięty, ale możemy wychodzić na dwór od czternastej do godziny policyjnej. Właśnie od tej godziny musimy już leżeć w łóżkach.

C.D.N....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki