FANDOM

Życie jest jak kwiat. Pewniego dnia także ono zakwitnie...
Milla-2.png
Lisa White (リサ 史郎, Risa Shiro) – szesnastoletnia mutantka, która została przyjęta do szkoły mutantów. Również znana jako White Tiger. Jej wujkiem jest Wolverine.

CharakterEdytuj

Lisa ma trochę nietypowy charakter. Na pierwszy rzut oka wydaje spokojna, przyjazna i miła (która też jest), lecz tak naprawdę jest także trochę uparta i szalona. Czasem brakuje jej poczucia rzeczywistości. Zamyka się przed światem by ukryć własne słabości, emocje i uczucia, o których czasem nie panuje i nie potrafi rozmawiać - nie chcę obarczać przyjaciół problemami. Nienawidzi gdy ludzie cierpią. Najbardziej nie cierpi tych ludzi, którzy pozwalają sobie na wszystko, myślą, że są najlepsi lub skrzywdzą innych. Słucha opowieści i problemów bliskich. Opiekuńcza i odważna, najbardziej kiedy bliscy ją potrzebują. Ma wysokie cele i marzenia, które chcę spełnić.

HistoriaEdytuj

Liss little.png

"Ohayo"

White urodziła się 7 marca w stolicy Japonii - Tokyo. Wychowała się jako normalne dziecko u rodziców i brata aż do jej 5. urodzin. Laboratorium, które robiło badania nad zwierzątkami szukało ludzi do eksperymentów. Liss była jedną z nich. Naukowcy zabrali ją i brata od rodziców. Złotowłosa została obiektem handlowym oraz eksperymentem, który nosiła imię X0703.
Liss little cry.png

"Mamo...Tato..."

Ból codziennego istnienia sprawił, że dziewczyna co raz bardziej zapominała o swojej przeszłość. Pewnego dnia wpadła w szał, przez który wydostała z klatki, zmieniła się pierwszy raz w bestie i zaatakowała naukowców. Uciekła, pełna złości, bólu i strachu. Udała się do domu, gdzie spodziewała się rodziców. Kilka tygodni później, spędzając czas sama w domu zaginionych rodziców, poznała po raz pierwszy raz Wolverina. Wujek zabrał złotowłosą do Ameryk,i gdzie została przyjęta do szkoły mutantów przez profesora Xaviera.

ZdolnościEdytuj

Lisa posiada czynnik mutacji, który umożliwia jej, dzięki specjalnego serum, na zmianę w dziką bestię - dwumetrowego tyrgysa o białym, grubym futrze z czarnymi paskami oraz zielonych, lśniących oczach. Posiada także długie, ostre i grube pazury, kły i pazury. Ogon bestii jest także długi i gruby, kończący się szponami.

CiekawostkiEdytuj

  • Lisa znaczy Bóg przysiągł.;
  • White znaczy biały;
  • Jej bratem to Riley White;
  • Jest właścicielką jednego dojo w Japonii;

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki