FANDOM

Drake.jpg
Josh MacGargan – mutant, brat Drake'a znaleziony przez Wolverine'a i Nightcrawlera. Razem z bratem spędził jedenaście lat w Havencroft.

CharakterEdytuj

Jest strasznie nieznośny. Często lubi robić żarty i ma dziwne poczucie humoru.

WyglądEdytuj

Tak samo jak Drake, Josh jest dobrze zbudowanym, wysokim nastolatkiem. Jego oczy są koloru niebieskiego, a włosy białego.

HistoriaEdytuj

Josh i Drake urodzili się w szpitalu San Diego. Lekarze odkryli w nich dwie różne moce: jeden może kontrolować ogień, a drugi panować nad lodem. Rodzice bliźniaków chcąc chronić noworodki, postanowili oddać je do Domu Dziecka. Kiedy mieli pięć lat zostali zabrani przez ludzi Waltersa do Havencroft. Oboje zawsze trzymali się razem. Próbowali wydostać się z ośrodka mając jedenaście lat.

ZdolnościEdytuj

Josh MacGargan potrafi obniżać temperaturę swojego ciała do niezwykle niskich temperatur. Jego zdolności umożliwiają mu generowanie temperatur bliskich zera absolutnego. Może on wytwarzać z lodu wszelkiego typu przedmioty (bloki lodowe, tarcze, bicze itp.) mogące służyć jako broń.

Jego obecna lodowa forma pozwala mu tracić kawałki ciała i przyłączać je z powrotem bez żadnych stałych obrażeń. Posiada też potencjalną zdolność do błyskawicznego podróżowania akwenami wodnymi poprzez łączenie cząsteczek swego ciała z cząsteczkami wody i ponowne ich scalanie w wybranym punkcie docelowym i błyskawiczne zamrażanie przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki