FANDOM

Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje
Jason.jpg
Jason Blue – jedenastoletni mutant, jeden z postaci potrzebnych do zrealizowania projektu antymutantom. Został uratowany przez Alex.

CharakterEdytuj

Jason to ciche dziecko, nie odzywa się bez wyraźnej potrzeby. Jest bardzo pewny siebie i czasem zarozumiały. Pod płaszczem cichego chłopca skrywa ścisły umysł. Czasem sprawia wrażenie, jakby miał wszystko głęboko gdzieś i był ponad światem. Uważa, że ludzie i ich sprawy uwłaczają jego godności, ale nie jest w stanie odstąpić Alex na krok, bo uważa ją za jedyną przyjaciółkę. Nie znosi gdy inni się na niego gapią, czy chcą by pokazał co potrafi. Denerwuje go brak porozumienia z otoczeniem. Wdaje się w bójki, przez co często jest poturbowany.

WyglądEdytuj

Jason to chłopiec średniego wzrostu, szczupły i blady. Ma jasnozielone oczy i fioletowe włosy, ubiera się jak zwyczajny nastolatek, chociaż najczęściej można go zobaczyć w czerwonym t-shircie i czarnych spodniach.

HistoriaEdytuj

Jason miał swój początek w laboratorium, gdzie dzięki pracom nad projektem powstało jego DNA, które wszczepili kobiecie w ciąży, przez co zdobył ludzkie ciało. Zaraz po urodzeniu zabrany na szkolenie, podczas którego był przygotowywany do używania pełnej mocy. Na podstawie jego wyników zaczęto tworzyć bronie przeciw mutantom, choć bardzo go ceniono traktowano jak psa. Podczas nalotu na uczelnię profesora Xaviera, Alex nie pozwoliła naukowcom zabrać go ze sobą.

ZdolnościEdytuj

DNA Jasona to połączenie zwierzęcych instynktów i odruchów z atomami żywiołu wiatru, dzięki czemu używając mutacji z jego ciała, a dokładnie ręki generuje się kruk, za pomocą którego kontroluje żywioł powietrza. Oprócz tego jest nieprzewidywalny w walce i przebiegły, a zwierzęce instynkty czynią z niego perfekcyjnego tropiciela.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie szanuje siebie;
  • Alex to jego jedyna przyjaciółka;

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki