FANDOM

CI 82986 1377979793.jpg
Chris Yukine (雪音 クリス, Yukine Kurisu) – szesnastoletnia mutantka, która spędziła trzy lata w laboratorium, a potem dołączyła do rodziny Kazanari. Została przyjęta, razem z swoją przybraną siostrą - Lisą - do szkoła młodych mutantów.

CharakterEdytuj

Na pierwszy rzut oka Chris wygląda na słodką i niewinną dziewczynę, jednak tak naprawdę posiada gorący temperament i jest czasem agresywna. Być może dlatego, że cierpiała w laboratorium. Ale okazuje się, że potrafi być także opiekuńcza wobec innych.

WyglądEdytuj

Chris jest szczupłą dziewczyną o stu sześćdziesięciu centymetrach wzrostu. Posiada fioletowe oczy i długie, białe włosy spięte w dwa kucyki. Zajęczawszy nosi, podobnie jak Lisa, mundurek szkolny. Jako mutant zakłada czerwono-białą zbroję - długie rękawy oraz wielowarstwowa czerwona i bordowa garderoba, a pod warstwą białe pończochy z czerwonymi akcentami i łuki. Na głowie ma rodzaj słuchawek. W X-drive zakłada różowo-białą zbroję o świetlistych, różowych skrzydłach.

HistoriaEdytuj

501px-1330094024463.jpg

Młoda Chris w laboratorium naukowców

Chris urodziła się 8. lutego w północnej kanadzie.

Spędziła trzy lata swojego życia jako obiekt handlowy i naukowy. Była maltretowana i wykorzystywana, przez to zyskała nienawiść dla dorosłych. Jednak, gdy dołączyła do rodziny Kazanari, poczuła ciepło i bliskość - głównie dzięki Lisie, która wytłumaczyła jej, że nie wszyscy dorośli są źli. Przyzwyczaiła się do Kanade, a nawet płakała razem z Lisą, gdy umarła.

ZdolnościEdytuj

Chris posiada czynnik mutacji, który umożliwia jej, dzięki specjalnej piosence, aktywować relikt, który nosi na szyi. Dzięki niemu przybiera postać symphogear'a. Potrafi zaśpiewać Łabędzią Pieśń, po której zaśpiewaniu użytkownik doznaje licznych obrażeń wewnętrznych, co często skutkuje rozległym krwotokiem i rozsypaniem ciała. Może użyć zbroi X-drive.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki