FANDOM

Baka! Marzenia nie są głupie, to dzięki nim teraz tutaj jestem. Żyję, bo marzę i wierzę w piękno swoich snów.
238955.jpg
Aleksandra Ride (アレクサンダー, Akane) – nastoletnia mutantka, która szesnaście lat życia spędziła w laboratorium, została uratowana i przyjęta do szkoły przez profesora Xaviera; siostra Jake'a.

CharakterEdytuj

Dziewczyna o wielu twarzach. W towarzystwie przyjaciół wiecznie uśmiechnięta, promienna osoba, która zdaje się w ogóle nie przejmować rzeczywistością, jednak wobec ludzi którym nie ufa jest tajemnicza i skryta w sobie. Bardzo zależy jej na uznaniu tych, których traktuje jak rodzinę. Alex uwielbia przebywać we własnym świecie, ponieważ czuje się tam bezpieczna. Bywa agresywna, ale zwykle udaje jej się nad tym zapanować. Większość uczuć ukrywa, choć powinna o nich mówić. Bywa, że nie panuje nad emocjami. Uspokaja ją towarzystwo zwierząt, zwłaszcza koni. Nienawidzi zarozumiałych i wulgarnych osób. Czasem bardzo wszystkim się przejmuje i wiele osób uważa, że zbyt dużo na siebie bierze, jednak ona mimo wątpliwości nigdy nie zmienia zdania i trzyma się swoich własnych zasad. Podąża za marzeniami, nigdy nie mówi o swoich wątpliwościach. Niezależna optymistka, chcąca zmienić świat.

WyglądEdytuj

Alex jest dziewczyną mającą około metra siedemdziesięciu pięciu, szczupłą o jasnej cerze. Ma jasno niebieskie oczy i blond włosy. Ubiera się jak zwykła nastolatka, przeróżnie, jednak najczęściej można ją zobaczyć w szkolnych mundurkach. Gdy używa pełnej mutacji, ma to związek z ptasim DNA, oczy zmieniają kolor na żółty, jak ptasie, a włosy są białe, jak pióra na jej skrzydłach. Najprawdopodobniej ma DNA orła bielika.

HistoriaEdytuj

Dziewczyna urodziła się w Australii, w małej wiosce należącej do wielkiej organizacji. Nie pamięta rodziców, ponieważ przez trzy pierwsze lata życia wychowywali ją opiekunowie, którzy powoli mieszali jej DNA z ptasim, potem zabrano ją do kanady. W laboratorium nadano jej numer 17 i zaczęto "badania". Kiedy skończyła dziesięć lat uznano, że w nagrodę za wytrwałość może wybrać sobie imię, dziewczynka zapytała wtedy o imię swojej mamy, a gdy odpowiedzieli jej, że nazywała się Aleksandra ona szybko stwierdziła, że chce mieć właśnie takie imię. Jako jedenastolatka została przewieziona, wraz z innymi, do instytutu w Stanach Zjednoczonych. Dziewczyna szybko straciła nadzieję na wolność, była najstarszym obiektem badań w Stanach Zjednoczonych. W wieku szesnastu lat uratował ją profesor Xavier, zaczęła uczęszczać do jego szkoły. Profesor pomógł jej odkryć nazwisko i to, że ma brata.

ZdolnościEdytuj

Aleksandra odziedziczyła po przodkach zmutowany gen, tworzący z niej telepatkę. Zadecydowano, że do jej naturalnych zdolności dodadzą jeszcze ptasie DNA, dzięki niemu dziewczyna zyskała nowe, potężne zdolności. Ptasie geny sprawiają, że gdy używa pełnej mocy może latać za pomocą ptasich skrzydeł, ale też walczyć dzięki szablom pojawiającym się na jej nadgarstkach jeżeli tylko tego zapragnie - jest to efekt połączenia telepatii z DNA, które oprócz skrzydeł zawiera również szpony. Dzięki pustym kościom jej w pełni zmutowana postać jest bardzo lekka, więc też i zwinna. Ma bardzo wyostrzony wzrok.

CiekawostkiEdytuj

  • Kocha zwierzęta;
  • Traktuje Lisę jak siostrę;
  • Bardzo zależy jej na przyjaciołach;

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki